Νέα

Tα Πλεονεκτήματα μιας Διατροφής Υψηλή σε Πρωτεΐνη

by in Διατροφή 29 Ιουνίου 2020

Tα Πλεονεκτήματα μιας Διατροφής Υψηλή σε Πρωτεΐνη

Η Παρακάτω Μελέτη δείχνει τα πλεονεκτήματα μιας Διατροφής υψηλή σε πρωτεΐνη για μείωση βάρους. ?????????

Στη μελέτη, την οποία δημοσίευσαν οι Αυστραλοί στο Nutrition & Diabetes, παχύσαρκοι άνδρες (μέ μέσο όρο ηλικίας 50 ετών) ακολούθησαν δίαιτα 1700 kcal ημερησίως για ένα έτος με αποτέλεσμα να χάνουν σταδιακά βάρος. Οι μισοί από τους άντρες ακολούθησαν κλασικό μοντελο διατροφής: Το 20% της ενέργειας προέρχονταν από πρωτεΐνες και 50% από υδατάνθρακες. [HC] Το άλλο μισό των ανδρών τέθηκαν σε δίαιτα με απώλεια βάρους με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. [HP] Η ενέργεια σε αυτή τη δίαιτα προήλθε για το 30% από την πρωτεΐνη και το 35% από τους υδατάνθρακες. Και οι δύο ομάδες έχασαν περίπου το ίδιο βάρος * (όχι όμως την ίδια απώλεια λίπους) κατα τη διάρκεια του έτους που διήρκεσε το πείραμα.Οι άνδρες που έτρωγαν την διατροφη με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχασαν περισσότερο σωματικό λίπος και διατήρησαν περισσότερη σωματική μάζα *** – και οι διαφορές ήταν στατιστικά σημαντικές.
«Συμπερασματικά, στους υπέρβαρους και παχύσαρκους άνδρες ** και τα δύο είδη διατροφής μείωσαν το σωματικό βάρος και βελτίωσαν καρδιομεταβολικούς δείκτες κινδύνου», γράφουν οι ερευνητές. “Η κατανάλωση μιας δίαιτας με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες ήταν πιο αποτελεσματική για τη βελτίωση της σύστασης του σώματος σε σύγκριση με τη διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες”.

    Cart